Csillag születik

Nem akármilyen csillag. Hanem Citromcsillag,

citromcsillag2.jpg

Az úgy volt, hogy eljött az iskolai farsang ideje. Petit kérdezgettem, hogy mi szeretne lenni a farsangon? Nem tűnt túl lelkesnek, azt mondta, semmi. Akkor próbáltam neki tippeket adni, de egyikre sem ugrott. Magamban örültem, hogy végre, erről is le van a gond... Azért a biztonság kedvéért szóltam neki, hogy ha mégis van ötlete, vasárnapig mondja meg, mert különben nem lesz időnk a jelmezt elkészíteni. (Most már tudom, nem ártott volna lerajzolni ezt egy hetirendbe, mert valószínű, nem jött át neki az info.)

Hétfőn suli után épp sorban állunk a Lidl-ben, amikor Peti benyögi, hogy ő mégis szeretne beöltözni. (Pénteken farsang.)....- Öööö Peti, mi szeretnél lenni? (Dehátnemmegmondtam, hogy vasárnapig szólj Anyádnak?)  Hát CITROMCSILLAG!

Mindenre gondoltam, de erre aztán nem. Olyan vad ötlet volt (olyan Petis), hogy legszívesebben hangosan felnevettem volna. Másrészt meg azon agyaltam, hogy lesz időnk megcsinálni a jelmezt? Citromcsillag az Eperke rajzfilmsorozat egyik szereplője. Nem tudom, mi fogta meg Petit, de mostanában tényleg sokat nézte a Citromcsillagos részeket a tévében.

Végül simán egy zöld pólóra citromokat rajzoltam és kapott egy hajpántot, amin egy papír citrom volt. Pont olyan, mint az igazi Citromcsillagnak.

A tavalyi sikere után nem is lepődtünk meg, hogy az iskolában különdíjat kapott. Tavaly Szandi mókus volt a Spongyabobból, az is az ő ötlete volt - övé volt az első díj.

Amit pedig ki szeretnék hozni, hogy Peti soha nem akart helyezést elérni a farsangon. Azt se tudja, mi az. Ő a saját örömére öltözik be. A díjat nem a jelmez, hanem Peti egyedi ötletei kapják. Van mit tanulnunk Tőle...